באומן מפנים את ספרי התורה מחשש לביזה | תיעוד

    נתי קאליש No Comments on באומן מפנים את ספרי התורה מחשש לביזה | תיעוד

    בעקבות המלחמה באוקראינה קיים חשש לשוד וביזיון של ספרי תורה הנמצאים ברחבי אומן ובשל כך איחוד ברסלב באומן אוספים את ספרי תורה הרבים הנמצאים בעשרות מתחמים ברחבי העיר לכספת שהוכנה עבור המצב

    8:46
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on טראמפ מתייחס למהומות: "צריך להביס את הרדיקליים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עקב המלחמה הקשה באוקראינה והמצב המורכב בכל רחבי המדינה, בהנהלת איחוד ברסלב אוספים את ספרי התורה מכל המתחמים בעיר אומן עקב חשש ממשי מפני מעשי שוד וביזה בנכסים מרוחקים שאינם מאוישים. לשם כך הוכנו כספות וחדרים מאובטחים באזור ציון רבי נחמן מברסלב בהם ישמרו על ספרי תורה עד יעבור זעם.

    באיחוד ברסלב באומן פונים בקריאה דחופה לבעלי ספרי התורה והאחראים במתחמים: "אם ידוע לכם על ספרי תורה הנמצאים במתחמים שונים, מבודדים ומרוחקים ברחבי העיר אומן, נא צרו בדחיפות קשר עם המענה הטלפוני של איחוד ברסלב או עם גבאי הציון הרב נתן צמח כדי לתאם את העברת ספרי התורה למקום שמור ובטוח" אומרים באיחוד.

    יודגש, כי חלק מהתושבים המקומיים ברחבי העיר עזבו את בתיהם, ובאזורים רבים בעיר אומן קיימת נוכחות דלילה של תושבים, מה שעלול להוות כר פורה לפעילות עבריינית של גורמי פשיעה.

    כמו כן, מבדיקה שערכו בהנהלת איחוד ברסלב עולה כי בעקבות הלחימה, חלק ממערכות המיגון והאבטחה הדיגיטליות ברחבי אוקראינה הושבתו או הוגבלו. בכל זמן נתון מערכות מיגון ואבטחה עלולות להיפגע או להיות מנותקות מחברות התקשורת בעקבות שינויים לא צפויים או פגיעה פיזית בתשתיות.



    0 תגובות